Monday, August 17, 2026

Greek_Word_Usage_βλέπω

 Βλέπω - To see with eyes 


βλέπω το βουνό -  I see the mountain 

Σε βλέπω - I see you 

Δεν βλέπω καλά - I don't see well 

---------------------------------------------------------------------------

βλέπω - to watch 

βλέπω τηλεόραση - I watch TV

βλέπουμε μια ταινία - We watch a movie 

Έβλεπα τηλεόραση όταν με πηρες τηλέφωνο .

I was watching TV when you called me .

--------------------------------------------------------------------------------

βλέπω - Meet informal 


Σε βλέπω αύριο - I will see you tomorrow 

Θα σε δω μετά - I will see you later 

Πότε θα σε δω ; - When will I see you 

Έβλεπα έναν φίλο μου συχνά τότε .

I used to see my friend of mine often back then .

---------------------------------------------------------------------------

βλέπω - understand / realize 

βλέπω τι λες - I see what you mean 

Τώρα βλέπω το λάθος - Now I see the mistake 

Δεν βλέπω λύση - I don;t see a solution 

-----------------------------------------------------------------------

βλέπω - check / look at 

βλέπω το μήνυμα - I check the message 

Μπορείς  νε δεις αυτό ; Can you look at this ?

θα το δω αργότερα - - I will check it later 

-----------------------------------------------------------------------------

βλέπω - To date romantic

βλέπω κάποιον - I am seeing someone 

Τον βλέπει εδώ και μήνες - She has been seeing him for months 

----------------------------------------------------------------------------

βλέπω - visit Doctor / professional

πρέπει να δω γιατρό - I need to see a doctor 

Είδα τον γιατρό χθες - I saw the doctor yesterday 

βλέπουμε τι θα γίνει - we will see what happens 

Για να δω - Let me see 

---------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment