Sunday, August 16, 2026

Greek_Lesson_18

 Introduction 


Για σου - Hi ( informal )

Για σας - Hi ( Formal )

Καλημέρα  - Good morning 

Καλησπέρα - Good afternoon

Καλό βράδυ - Good evening

Καληνύχτα - Good night 


Ευχαριστώ πολύ -Thank You very much 

Πως σε λένε ;  What is your name ?

Με λένε ....... My name is ....

Μιλάτε  αγγλικά ; Do you speak English ?

Τι κάνεις ; / Τι κάνετε ; How are you doing ?

Αγαπώ την Ελλάδα  . I love Greece .

Είμαι φοιτητής - I am a student 

Μαθαίνω ελληνικά - I study Greek language 

Πού μένεις; where do you live ?

Ζω στην Ινδία - I live in India . Ζω στο Τσενάι

Ποια είναι τα χόμπι σου; What are your hobbies ?

Πόσων ετών είσαι;  What is your age ?

Είμαι είκοσι ετών - I am 20 years old .

Πώς λέγεται ο πατέρας σου; What is your father's name ?

Ο πατέρας μου λέγεται Ραμές - My father's name is Ramesh

Πώς λέγεται η μητέρα σου; What is your mother's name ?

Η μητέρα μου λέγεται Κρίσνα - My mother's name is Krishna 

Είμαστε τρία αδέλφια - We are 3 siblings 

Έχω 2 αδελφούς και 1 αδελφή - I have 2 brothers and 1 sister.  

Δουλεύεις;  Are you working ?

Τα λέμε - See you later 

-------------------------------------------------------------------------------


Telephone number 

Περίμενε! Αυτό είναι το τηλέφωνό μου - 3127724638.


Και το κινητό μου είναι - 5236789102

Είναι εύκολο. - It is easy .


Ποιο είναι το τηλέφωνό σου; What is your phone number ?

Δεν το θυμάμαι, λυπάμαι! I don't remember . I am sorry .

--------------------------------------------------------------------------------------


Συγνώμη 

Βοήθεα - Help 

Σσσσσς - Be Quiet with finger 


Χρόνια Πολλά! Best Wishes!

Ποσο κάνει αυτό ? - How much does it cost ?

Καταλαβαίνω - I understand

Δεν καταλαβαίνω - I don't understand

Πού είναι η τουαλέτα ; - Where is the toilet ?

Θα ήθελα παρακαλώ ...- I would like

Το λογαριασμό παρακαλώ - Bill Please

Έχετε ώρα ; Do you have time ?

Κοίτα εδώ - Look here

Το έχω - I have got it / I am on it

έχω μια ιδέα - I have an idea

--------------------------------------------------------------------------------




No comments:

Post a Comment